Reprezentantii Generatiei Z (18-24 ani) risipesc cele mai multe alimente din cauza achizitionarii excesive de produse (57% vs. 47% total esantion).
Pana in prezent, 350 de copii cu afectiuni oncologice au fost inscrisi in programul #SperantaNuMoareDeCancer, ceea ce inseamna ca 1 din 2 copii recent diagnosticati cu cancer in Romania a beneficiat deja de program
Profi si Footprints AI, startup de tehnologii avansate pentru monetizarea datelor dedicate retailerilor, anunta ca extind catre toate brandurile si agentiile de media oferta de campanii media si date privind comportamentul si profilul consumatorilor.
Competitia isi propune sa identifice si sa premieze cele mai atractive si inovative destinatii turistice din Romania, contribuind astfel la promovarea patrimoniului cultural si natural al tarii.
„Observam, in general, un interes in crestere din partea consumatorilor pentru produse vegetale, iar gamele aflate in portofoliul brandurilor Caroli si Maestro sunt realizate pe baza unor retete menite sa asigure aportul de proteine vegetale“, spune Ana Maria Costea, Executive...
PUBLICITATE:
Etichete
Campanii
· Business
· Cercetare
· Research
· Retail
· CSR
· MEDIA
· Responsabilitate Sociala
· Timp Liber
· Digital
· Servicii Financiare
· Entertainment
· Banking
· Sport Marketing
· Eveniment
Articole:
,,Invitam consumatorii sa incerce ambele variante si sa le savureze pe fiecare in functie de moment. Pentru ca o singura aroma favorita nu e de...
Evenimentul initiat de Profi aduce la un loc mici producatori locali, mestesugari iscusiti, un cinematograf in aer liber cu filme romanesti,...
Hotelul Nordis Mamaia 5***** face parte din Nordis Group si a beneficiat de o investitie de peste 100 de milioane de euro si ofera o...
CELE MAI RECENTE ARTICOLE
PUBLICITATE: